Jakich zmian dokonuje rynek transportu produktów spożywczych?

Popularna marka sieci sklepów spożywczych w całej Polsce rozpoczęła od 2019 r. zmiany w zakresie czystszego transportu i sprawnej logistyki.

Postawiono na testy zeroemisyjnych samochodów dostawczych. Od poprzedniego roku wprowadzono w pełni elektryczne samochody dystrybucyjne z zabudową chłodniczą, które dostarczają towar bezpośrednio do sklepów na terenie województwa Śląskiego.

By móc prężnie rozwijać flotę i sprawnie zarządzać dostawami, sieć sklepów zainwestowała we własne stacje ładowania aut elektrycznych w centrach w dwóch centrach logistycznych oraz w swojej centrali.

Ta wiodąca marka sieci sklepów spożywczych nieustannie modernizuje swoją flotę samochodów osobowych. Prowadzą również testy mające na celu zstąpienie w pełni aut spalinowych na pojazdy elektryczne i hybrydowe.

Awangarda przemian sieci sklepów spożywczych w transporcie i logistyce prężnie się rozwija. W tym roku rozpoczęto również testy dostaw elektrycznymi ciężarówkami o ładowności do 19 ton i zasięgu 250 km.

 

Niech Twój biznes będzie EKOodpowiedzialny! Podążaj trasą zrównoważonego rozwoju!

WRÓĆ DO LISTY AKTUALNOŚCI

Kontakt

Dla mediów

media@grupalotos.pl

Znajdź nas na Facebooku

Projekt LEM - pilotażowe wdrożenie elektromobilności wzdłuż dróg sieci bazowej TEN-T

Cel projektu: Promocja zrównoważonego rozwoju transportu poprzez budowę punktów ładowania samochodów elektrycznych wzdłuż dróg sieci bazowej TEN-T

Beneficjent: LOTOS Paliwa Sp. z o.o.